Gofisen!!

It's funny how sometimes, the person you'd take a 
bullet for is the one behind the trigger.
 
 
sov hos min gosis inatt så åkte ja hem imorse!
alltid lika mys när ja är med han♥
måste bara påpeka en sak! jag blir så jävla besviken 
på mina kompisar, endel iallafall..
när ja väl träffar någon som det känns rätt med, så är han ful, inte min typ
eller bara dum i huvet..men för fan.. 
ni är väl mina vänner?! va glada för min skull istället att ja tycker om någon!! 
sånt kan ja störa mig så sjukkkkt mycke på!
 
det var allt för mig ikväll!
 för nu ska ja sova för imorgon blir det upp och jobba!
tack för mig!
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu